underbara helg

I helgen åkte vi till svärföräldrarnas sommarstuga. Det var så underbart att få sola, bada bastu, grilla och bara njuta av ledigheten. Faster Hilda tycker så mycket om alfred. Hon tycker det är så mysigt att pussa och kramas med honom. Hon tycker ärven om Alfreds pingu :)
Just nu så har man lite ömmande axlar och lår, där solen har legat på och bränt. Bllir nog fler turer dit när min man får semester.

Idag är det föresten våran 2åriga bröllopsdag. Så jag gjorde iordning picknik korgen med kycklingsallad, jordgubbar, vattenmelon, vindruvor, brieost, kex och fikonmarmelad och sedan en loka att dricka. Efter detta åkte vi iväg till stranden och satt i skuggan och njöt av dessa läckerheter. Fick en bukett med jättefina vita rosor av min man när han kom hem från jobbet detta gjorde mig glad :)


Pappa och Alfred

Kyckling, fläskfile som grillades

svärmor

Faster Hilda och Alfred

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så mysiga bilder! Grattis på bröllopsdagen!! Kram

2010-06-28 @ 23:02:20
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
Postat av: faster Hellu

Ja grattis på brøllopsdagen i efterskott :) Hærliga sommarbilder och vad fint ni får det i huset! Kram

2010-06-29 @ 13:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0