trädgården

På framsidan av trädgården har vi till mesta dels skugga. Men på ena sidan har vi förmiddags och kvälls sol. Jag tycker att det är så otroligt mysigt när man har som små rum i trädgården, detta har jag själv gjort på ett ställe, nämligen på denna framsida. Runtomkring stolarna och bordet finns det ett äppelträd, syrener, smällbärsbuskar (kommer inte på vad de heter) och lite andra buskar. Tänkte att jag skulle bjuda på två bilder av detta.

Idag är det dags för mammadate igen, denna gången ska vi vara hemma hos oss. Så jag har redan förberett och gjort pajdeg och skurit rabarber, tänkte att jag skulle göra rabarberpaj. Man måste ju passa på att använda sig av det som man har i trädgården innan det är för sent.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för i går. Det var väldigt mysigt att få komma hem till er.

Det ser så idyllisk ut på bilden. Så fint så!

2010-06-16 @ 14:26:25
URL: http://www.frusoderberg.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jättefint Elin:)

2010-06-16 @ 20:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0