tisdag

Idag ska vi iväg och träffa de andra mammorna med sina bebisar igen, ska bli roligt. Gårdagen spenderade jag med min mor på stan. Känns så mysigt att få åka iväg lite och inte bara sitta hemma.. Vi åt en god lunch på stan och uträttade lite ärenden.
Just nu ligger min lilla goding brevid mig och sover så gott. Känns som att jag annars alltid skriver då han är i min famn annars, det är inte speciellt ofta man är för sig själv när man har en liten.
Resten av veckan har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Ut och gå är nog det enda som jag kan tänka mig att vi kommer göra.
De här två nätterna som varit har lillkillen inte kunnat somna när vi varit på övervåningnen (vårat sovrum) då det verkligen är potthett där uppe, så jag har fått gå ner och sova på soffan tillsammans med honom. Det bästa är ju att han börjat sova som en stock när han väl somnat. Igår natt somnade han efter tolv men sov till fyra och vaknade sedan vid sju. Inatt somnade han vid 23 och sov till 04.30 och sen igen vid 8. Så det känns som att han bara sover längre och längre på nätterna vilket jag lätt kan börja vänja mig vid :) man känner sig så utvilad. Det enda jobbiga är att han somnar så sent. Önskade att han somnade kring nio i allafall, men men det kommer väl det med så småning om.

Visar lite bilder från gårdagen


salladen

efterrätten

Alfred var vaken och ville vara med

rosorna som jag fick



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0