sovrummet

I går så målade vi tre av väggarna i sovrummet i en sandvit färg. Det blev så mycket ljusare i hela rummet, och finare :) Den sista väggen som är kvar har jag tagit bort tapeten på. Det finns fortfarande kvar lite spik i väggen, eller rättare sagt ganska mycket spik som ska ut. För under tapeten fanns nämligen råspont. Denna råspont tänkte jag antingen måla vit eller göra mörk. Har inte riktigt bestämt än, men jag tror att det blir att göra den mörk för att bryta av med kontrast i rummet. Tror det kommer bli bra då våran säng ändå är mörk. Senare, förhoppningsvis då min man har semester kommer jag att kunna måla trägolvet vitt där inne. Hoppas på att det blir bra. Känns roligt att man kommer kunna få ett fint sovrum :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gu va fint de blev:) SUPERBRA!!!

2010-06-14 @ 23:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0