natten

Inatt var det en natt med lite sömn. Stackars lilla Alfred har gråtit mycket. tror nog att det beror på gaser i magen.
När han väl somnat så vaknar han med ett vråltjut. Tycker så synd om min lilla pojke, det gör så ont i mammahjärtat när han blir så ledsen, sen tycker jag så synd om min man som ska upp tidigt och jobba. Ska prova med att köpa droppar på apoteket mot kolik och se om det blir bättre. För han fiser ganska mycket, speciellt på morgonen så det finns ju luft i systemet och tyvärr så rapar han inte upp det.
Sen lyckades han kräkas massor i sängen och på golvet då jag var påväg mot badrummet för att byta blöja på honom. Han har dessutom legat och sovit på mig hela natten då han vaknat och börjat skrika på en gång då jag provat att lägga ner honom. Hoppas verkligen att det blir bättre, vill ju allt det bästa för min lilla pojke. Kanske ska prova att minska ner på mjölkprodukterna också, utifall det kan vara det som han blir påverkad av.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch, vad jobbigt! Stackars liten.. har hört att Hasse hade kolik som bebis.. men det är väl inte ärftligt? Hoppas dropparna hjälper! Kram

2010-06-10 @ 20:27:38
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0