Gårdagens bröllop

Det var ett jättefint och härligt bröllop som vi var på igår. Vädret var perfekt och brudparet var fina :) Alfred var mycket duktig både i kyrkan och på festen. Det var inte fören fram mot kvällen som han blev lite kinkig och jag fick gå ut och söva honom.
Jag tyckte att det var så roligt att man fick klä upp sig och att man fick god mat och ett gott sällskap. Sen är det ju skönt att få komma hemifrån. Tycker om att gå på sånna här festligheter :)
Här får ni se lite av dagen i bilder:


min outfit

Sandra, Hilda och Daniel

Jag och min man

Musik ute i det härliga vädret

bruden med sina vänner

Försöker träffa burkar med paintboll, inte det lättaste

Alfred trivdes bra i Sandras famn :)

Hilda fick en ny kompis

Det dansades



Sist men inte minst, det lyckliga brudparet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0