Ensam kväll

Min man kommer att stanna kvar i Örebro efter jobbet då de ska ha sommar avslutning med jobbet. Så det kommer att bli en lång och ensam dag för mig och Alfred. Kanske åker hem till mor och far en sväng, så slipper man laga mat och vara ensam.
Igår var vi ute och gick 1 1/2 timma under dagen, satt ute och solade i 1 timma och sen gick jag och mamma ut på en 30 minuters promenad på kvällen. Det syns verkligen att jag fick mycket sol på mig igår, är lite solbränd även om det inte är jätte mycket, igår var det rött men nu ser det mest brunt ut. Det är så härligt med sommar och sol :)
Ställde mig på vågen i morse, den visade 68kg, alltså har jag gått ner 2 kg :) kanske ska försöka minska på sockerintaget så att det fortsätter neråt.
Längtar så till nästa vecka på torsdag då vi ska till BVC igen, ska bli så spännande att se hur mycket han växt och vad han väger. Det är ändå 3 veckor sedan vi var där så nått måste ju ha hänt :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad härligt att vågen visar mindre!! Jag går och går och går men vågen står still.. Äter nog för mycket:P

Men heja dej! Kul om det går åt rätt håll för en av oss åtminstone:)

2010-06-18 @ 12:26:23
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0