torsdag

Min lilla kille har varit lite snorig och hostat lite, hoppas inte på att det ska vara någon fara. Tycker även att han sover mer än vanligt, men det kanske bara är inbillning. Förstår mammor som oroar sig för allt möjligt, kommer nog också bli sån...
Tänkte att jag ska åka in till örebro och hämta mannen idag efter att han slutat jobbet, vi måste nämligen köpa bröllopspresent då vi ska på bröllop nästa Lördag. Så vi hoppas på att kunna hitta något fint.
I helgen åker vi till svärföräldrarna då min mans morbror är där med hans fru och hälsar på. Vi har inte träffat dem på flera år, så vi tänkte att då vore det bra att passa på att träffa dem nu när de är här.

Skulle så gärna vilja komma igång att springa, men jag vet inte riktigt när man kan våga börja me det. Det är ju många som säger att man ska vänta ett tag efter att man fått barn, men frågan för är hur länge? jag har hört kring 1/2 år och så länge orkar jag nog inte vänta. Kanske ska prova att ta en tur och se hur det känns. Känner att jag måste försöka bli av med extra kilona och få upp kondisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0