Stockholm i morgon

i morgon far vi iväg till sthlm det är där som bröllopet kommer att hållas på Lördag. Det är min mans kusin som ska gifta sig med en Australiensk tjej så det ska bli spännande att se hurdant bröllop de kommer att ha. Eftersom jag inte kommit iväg för att köpa mig något nytt så kommer det att bli samma utstyrsel som på förra bröllopet, men med ett par andra skor, riktigt snygga skor om jag får säga det själv som jag köpte förra året på rean. Får se bara om jag kan gå i dem då det är ganska så höga klackar, men måste ändå säga att jag älskar dem :) Nu har jag iallafall rotat fram locktången så att jag kan locka håret på riktigt.
Hoppas på att vi kommer kunna göra någon utflykt sen på söndagen om vi nu orkar vill säga. Ska hur som helst bli skönt att få komma iväg en sväng.

Dagen har vi förövrigt spenderat genom att åka och slänga en massa skrot som vi har haft liggandes i trädgården. Massa ruttna brädor och tegelstenar från när min man murade upp skorstenen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0