Sovmorgon

Igår hade Alfred jättesvårt att sova, han var jätteledsen på kvällen men sen tvär slocknade han. Han ville så gärna bara vara uppe med mamma och pappa. Sen matade jag honom en gång på natten och på morgonen var det min tur att gå upp. Kände mig jätte pigg när jag vaknade och undrade om min son inte också skulle vakna, och det gjorde han då. När jag kom ner och såg att klockan var 9.30 förstod jag varför jag var så pigg. Då passade vi på att gå ut och gå när det var så fint väder. Tycker det är så mysigt att gå ut och gå med honom i vagnen nu då han vill titta på allt runtom. Han verkligen älskar träden och dess löv, för så fort han kommer under ett träd så ler han och kan till och med skratta lite :) Nu ska vi packa lite grejer och sen åker vi till svärföräldrarnas stuga. D får Alfred träffa farmor och farfar och alla hans fastrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0