Dödstrött

Har varit lite bortskämd de här senaste veckorna med att Alfred sovit 4-5 timmar efter sista målet innan läggdags. Men i natt har han vaknat varannan timma och velat ha mat så det känns som att jag inte fått sova en blund. Har kännts som att direkt när man somnat så har han vaknat. Tänk att man kan vänja sig så fort vid att kunna få sova de där timmarna och att det kan göra sån skillnad.
Nu har jag iallafall bestämt mig för att börja springa när min man börjat sin semester, vilket är på måndag. Jag har ju faktiskt gjort knipövningar lite då och då så jag hoppas på att musklerna ska var tillräckligt starka :)
Idag ska jag ta en promenad ner till stan och fika med andra mammor, sen när jag kommer hem ska jag titta igenom vad vi ska ta med oss till stockholm i helgen, ska bli roligt med bröllop, det är alltid lika spännande att se bruden, klänningnen, håret, blommorna och ringarna. Det bästa av allt är väl egentligen maten, så man ser fram emot den, jag hoppas på något gott! (Märks att det är tjockisen som talar) ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för bröllop ni ska på? Vad ska du ha på dig för nåt?

Kramar

2010-07-06 @ 11:39:17
URL: http://frusoderberg.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag ser också fram emot maten, haha.. Jag har en enda klänning att välja på som jag kommer i.. det hade så klart varit kul med något nytt men det är ingen idé när man vill gå ner i vikt.. men ibland känns det som att jag aldrig mer kommer att vara smal:(

Det ska bli kul att se er! Vi har bokat en stuga vid havet, hoppas det är lika fint som det låter:P



Elsa har också sovit dåligt! Två nätter i rad.. undrar om det är värmen?! I natt låg hon och dunkade huvet i sängen så jag lugnade ner henne och efter en stund började hon igen, helt knäppt! Fick ta upp henne till oss.. då blir det ju ännu varmare..puh..

2010-07-06 @ 20:37:27
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0