Årets första springtur

Idag gjorde jag det, jag tog på mig springskorna och begav mig ut och sprang (joggade i slowmotion). Det gick inte fort, men jag tyckte ändå att jag hade bra frås och att jag ändå inte hade sån dåligt kondis som jag trott. Kan det ha med att göra att jag nu mera är en van barnvagnsputtare, den är faktiskt ganska så tung att putta framåt. Hursom så var det mer benen som inte orkade så mycket, det känns helst klart att man är tyngre nu än innan. Positivt är ändå att man nu kommer få starkare rygg och ben samtidigt som man får upp konditionen. Ska försöka nu att fortsätta ut på springturer. Mannen begav sig ut efter mig på en springtur, så vi ska försöka båda två och då tror jag att det blir lättare också, eftersom man pushar varandra, om inte annat så kommer jag få dåligt samvete om han går ut och springer men jag struntar i det. Helt klart är att jag ska försöka att hålla igång detta nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0