Alfred 3 månader

Alfred är hela 3 månader nu, han har växt och blivit så stor! Det är så roligt att se hur han utvecklas :) Igår cyklade jag på motionscykeln hemma hos mor och far i 30 minuter, gick även ut och gick med mamma i 1 timma igår. Idag ska vi på med springskorna igen och bege oss ut, det är lite kallare nu så det är svårt att veta hur varmt man ska klä sig, man blir ju ändå ganska så svettig när man joggar. I morgon hoppas jag på att vi kommer iväg med de gamla sofforna och det gamla bordet till tippen samt att vi kan åka iväg till Ikea och köpa madrasserna. Då kommer jag förhoppningsvis snart också kunna måla golvet i sovrummet som jag längtat efter så länge :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ta på dig tunt, heltäckande, vindtätt som ändå andas..:) Fick en spring-dress av svärmor i julklapp. Använde den för första gången igår, den var perfekt för det här vädret!



Nu ska jag laga mat:)

2010-07-25 @ 13:21:22
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0