vagga till vår bebis

Just nu håller jag på att måla en vagga som jag fått utav min moster. Denna vagga har både jag och min lillebror legat i som små, men även mina kusiner. Vaggan håller på att målas i en vit färg och jag tror att resultatet kommer till att bli mycket bra. Hoppas bara på att bebisen kommer tycka om att sova i den sen.

Såhär ser vaggan ut. Visst är den fin. Nu kommer den till att bli ännu finare :) 



Efter att den blir målad så är ju tanken att den skall få plats i vårat sovrum, vilket den inte riktigt gör nu, då vi har för mycket grejer i sovrummet. Det som är jobbigt är att vi inte har några inbyggda garderober, vilket gör att vi istället har mycket av byråer och skåp i sovrummet. Vad jag har tänkt så är det som så att jag planerat till att flytta mycket av dessa förvaringsmöbler in i ett annat rum. Men innan detta kan göras måste vi göra oss av med saker som vi inte använder oss utav. Krångligt va? Tänk att det skall vara så svårt att få tummen ur att göra sig av med saker som inte kommer till användning.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det kommer att bli super fint!! En vagga önskar jag att vi oxå hade haft, där hade Elsa somnat fint...

2010-03-01 @ 09:31:07
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0