long time no se

Jag erkänner att jag inte är så bra på att uppdatera min blogg. Det har inte hänt så mycket på renoveringsfronten då vi numera har lagt ner pengar på barnsaker. Min man håller på att installera en centraldamsugare i huset, detta kommer bli så skönt, då vi kommer slippa att dra damsugaren upp och ned för trappan.

Vi har köpt ett ekparkettgolv som det är tänkt att vi ska lägga inne i köket, men som alltid stöter man på problem. Det är nämligen så att vi framför och bakom spisen har en marmorplatta som ligger på golvet, denna i sintur gör att det blir en nivåskillnad mellan golvet och denna platta. Vi måste alltså hitta på ett smidigt sätt att få golvet plant på innan vi kan lägga golvet. Varför blir det aldrig som man tänkt sig?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Era stackare!! Hoppas ni kommer på ngt bra!! Har ni hittat/köpt barnvagn än? kram

2010-02-25 @ 22:20:49
URL: http://attvarammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0