På måndag gäller det

Då börjar skolan igen, känns roligt på ett sätt men samtidigt är jag så nervös inför att lämna min lilla goding hos min man. Kommer han att klara av detta, kommer Alfred att äta ordentligt ifrån flaskan. Jag kommer ju även att sakna de gosiga stunderna som vi har om dagarna. Samtidigt vet jag att jag måste gå klart utbildningen för jag måste ju tänka på framtiden, det är ju ändå bara ett halvår kvar :) Jag börjar med praktik, så det känns i allfall lite mer motiverande att börja då. Jag går Måndagen, sen är jag ledig tisdag och onsdag, så det känns bra på det viset att vi mjukstartar detta med att pappa tar över Alfred om dagarna. Tror ju att han kommer klara detta galant, men man är ju ändå lite nervös för att allt ska klaffa. Nej nu ska jag ta hand om en gurglande Alfred som ligger och är missnöjd i babygymmet ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till imorgon! Allt kommer att gå bra! Även om Alfred (och Hasse) skulle sakna dig så vänjer de sig snabbt:)

Sköt om er! Kram

2010-08-29 @ 11:57:11
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0