Lite bilder

Här är lite bilder på saker som jag köpte i Göteborg. Förutom detta köpte jag två lakan att göra gardiner av till vardagsrummet, en gammal kökshandduk att göra ett kuddfodral av, två burkar att ha tvättmedel i, en brödkorg och två pyjamasar åt Alfred i större storlek. Visar även hur skåpet som jag målat såg ut innan och efter, har egentligen ett lager kvar att måla, men jag måste ju bara visa hur fint det blir :) kuddar till soffan gardinkappa till sovrummet klädskåpet innan målning Alfred som myser i babygymmet medans mamma målar klädskåpet efter målning

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Det vart verkligen superfint, avis ja blir!! Ja vill också fixa!! Kram<3

2010-08-12 @ 12:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0