Har klarat av första dagen av praktik

Igår gjorde jag min första dag på praktikplatsen vilket gick jättebra, men jag längtade ihjäl mig hem till min lilla Alfred och fy va jag var orolig för hur det skulle gå där hemma. När jag väl fick sluta skyndade jag mig hem och när jag öppnar dörren möttes jag av en glad Alfred som klarat sig alldeles utmärkt själv hemma med pappa :) men jag undrar ju om jag kommer att känna såhär varje dag som jag ska iväg? Man känner sig som en dålig mamma när man lämnar sitt barn på detta vis, även om jag vet att han klarar sig bra så kan man inte rå för att man känner så. Nu är jag ledig idag och i morgon i alla fall, sen är det bara att ta nya krafter och försöka klara sig igenom dagarna utan Alfred, vilket kommer att gå bra, både han och jag behöver väl några veckor att vänja oss vid detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0