Torsdag kommer han hem

Äntligen så vet jag när han ska komma hem. Han kommer att vara hemma på Torsdag. Känns så skönt att veta ett datum som man kan ställa in sig på. Bebisen borde allt hålla sig inne tills dess, även om jag känner att det stramar och trycker på. Tycker synd om min man och hans arbetskollegor som faktiskt kommer att åka med denna bussen från idag till på torsdag. Inte nog med detta, han åker ju med buss varje dag till jobbet också, så gissa om han kommer vara trött på den nu när han kommer hem. Kanske blir så att han får damma av motorcykeln och börja ta den till jobbet. Då vet jag också att han kommer kunna ta sig snabbt till BB när det väl gäller om hans skulle befinna sig på jobbet vid den tidpunkten.

Tyckte att han var så go när han ringde igårkväll och talade om att de skulle ta buss hem.
Så sa han "vet du vad?"
Jag "nej"
han " jag har köpt en såndär overall till bebisen. Vad heter det nu igen?"
Jag " menar du en body?"
han " ja, precis. Tänkte att någon måste jag ju ha med mig härifrån till att minnas vilken situation vi var i"

Så nu kommer det bara att vara ensamt till torsdag. Han blev borta 1 vecka istället för 4 dagar. Men så jag längtar till han kommer hem, då ska det firas :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad sött! Kram till dig!

2010-04-19 @ 20:06:06
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0