Storstäd

Idag blev en dag för storstädning. Känns så skönt och frächt! Eftersom jag tyckt att jag inte orkar städa riktigt så erbjöd sig min snälla svärmor att komma hit och städa med mig. Hon hade köpt med mat som vi kunde äta, hade med sig fika och tre stycken blommor. Det hade ju räckt med att hon faktiskt kom hit bara för att städa :) Hon insisterade att jag skulle vila medan hon städade, men det ville jag inte. Känns ju lite dumt att hon kommer hit och städar medan jag ligger på latsidan. Men måste ändå erkänna att hon gjorde det mesta. Det är tur att man har dem :) Speciellt nu när min man är bortrest och inte kommer hem fören tidigt måndag morgon.
Är hur som helst väldigt tacksam över att hon kom hit och hjälpte mig med detta, har verkligen världens bästa svärmor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0