Min kropp

Tänkte lägga in en bild på hur min kropp såg ut precis i början när vi fick reda på att jag var gravid. Måste säga att jag längtar tillbaka till min kropp som den var. Tänk att man inte ser det då. Man klagar på att det sitter lite hull här och där. Jag ska verkligen försöka uppskatta min kropp sen när jag kommer tillbaka till den som den var innan, om jag nu kommer dit vill säga :) Tänk att en graviditet kan göra sånna omställningar med ens kropp. Trodde aldrig att man skulle bli så annorlunda i kroppen som man faktiskt blir. Man tänker sig att under en graviditet så får man en mage. Men man får så mycket mer. Större bröst (de växer otroligt mycket, trodde jag aldrig), större höfter, större mage, och allt extra hull som man lagt på sig. Det där med hullet är iofs individuellt, men jag har fått massor. Viss tid tycker man att det är jobbigt, men jag är ändå så tacksam över att jag mått så bra under graviditeten och att jag faktiskt kunnat bli gravid. Det är fantastiskt, tänk att man får bära på sitt barn i nio månader och sen kommer den ut, helt underbar, liten och nyfiken på den nya världen som den kommit till. Det är verkligen en gåva ♥


Precis plussat


Innan graviditeten



Som jag ser ut i nuläget, rund och go :)



Svullna fötter, detta är i början av dagen, slutet av dagen ser det värre ut.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har sagt svullna fötter men nu på bild förstår jag vad du menar. Men nu är det inte lång tid kvar och då kommer du att fokusera på väldigt små fötter istället. :)

2010-04-21 @ 14:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0