Dagen

Vet inte vart denna dag har tagit vägen. Känns som att den bara rusat förbi. Tänkte att vi skulle hinna med att sätta upp en tallrikshylla i matsalen, men det kan vara lite klurigt att göra detta själv, därför väntar jag tills någon kan komma hem och hjälpa mig. Detta är platsen som jag tänkt sätta upp den på i allafall och så ser ni ju även hur den ser ut.



Har även gjort rent bilbarnstolen och satt tillbaka alla delar där de ska sitta. Nu är den redo för att flytta in i våran nya bil, men jag tror att vi väntar ett tag till innan den får flytta in. Känns så konstigt att det är mindre än 1 månad innan bebisen beräknas komma. Lite nervöst börjar det allt bli, men samtidigt väldigt spännande.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Väldigt fin hylla.

Vad spännande verkligen med bebis. När du skrev det kom jag på det igen, ja just ja, du ska bli mamma.

2010-04-05 @ 21:42:10
Postat av: Erika

Tack! :)



2010-04-06 @ 22:59:06
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är baby och barn mässa här i helgen om du är intresserad.. jag kan tänka mig att gå om du vill, annars är det inte hela världen! Antar att gubbarna inte är så intresserade..

www.babybarn.se

2010-04-07 @ 14:18:26
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0