Alfred

Den 24/4 kl 05.41 kom våran lilla Alfred aldeless perfekt han vägde 3265g
Alla mår bra, han är verkligen så fin, tänk att vi har kunnat göra något så vackert tillsamans, helt ofattbart. Visst är det en stor omställning, men man får ta dagen som den kommer och göra det bästa av den. Det bästa med förlossningen tycker jag ändå är att jag verkligen minns allt ifrån den, och att minnena faktiskt är bra. Visst gör det ont att föda barn, men man klarar det och efteråt är man jätte nöjd över sin insats :)


Precis fått upp honom på bröstet Lycka :)


Pappa fick ensam och trött fira medan mamma fick åka till op



tillbaka från op




Våran älskling :)

Kommentarer
Postat av: Inger Flodman

Grattis till Er ljuvliga son Alfred!

Roligt att läsa att ni fick en fantastisk förlossning. Önskar er all lycka!



Kram Inger Flodman Nora

2010-04-28 @ 16:51:58
Postat av: Hanna

När jag såg näst sista bilden hoppade jag till, han ser ju ut som Elsa gjorde!

Vi tänkte åka till mamma och pappa på lördag eller söndag. Hoppas vi får komma och titta på lilla brorsonen någon dag... vi tar med oss presenter förstås!

2010-04-28 @ 22:18:21
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är så glad för er skull. Vilken liten goding ni har fått. Nu är det spännande att höra om allt och att få träffa lilla familjen.

2010-04-29 @ 11:16:09
Postat av: Elin

Det är bara att ni kommer och hälsar på, bara vi vet när ni dyker upp. Det är alltid roligt att få besök :)

2010-04-29 @ 18:13:55
URL: http://litetbolyckaochro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0