mycket att göra

Har blivit att jag lagt bloggen lite åt sidan. Tråkigt men sant, har mycket i skolan och man vet inte riktigt vad man ska skriva om. Vardagrummet.. hmm det går sakta men säkert frammåt i allafall, men det är långtifrån klart. Det gäller ju att man har tid till renoveringen, vilket är något som vi borde skaffa oss mer av.
just nu så ser det ut som så att gipsskivorna är på plats och det skall spaklas för alla skruvhålen och skarvarna. Sen var det ju detta med tapet.. det är inte det lättaste att välja, har hittat två fina tapeter nu varav en av dem skulle jag vilja välja, men vi får se. Båda tapeterna finns i rosa, vilket är den färgen som jag vill ha om vi väljer någon av dessa som fonvägg.

Detta är den ena tapeten

Och detta är den andra.

Jag älskar allt som är lantligt och romantiskt, det är lite av en sån känsla jag vill att man ska ha när man kommer hem till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0