soffa..

har så svårt att bestämma mig. Hade i tankarna redan köpt de underbara sofforna från mio, men så har jag eller jag skall säga vi tänkt om, man vill ha en skön soffa som man bara vill kunna slappna av i men samtidigt få plats med flera i. Älskar verkligen de sofforna som jag ville ha förut, provsatt dem i helgen och de var underbart sköna och fina, men tyvärr inte så mycket sittplats. Sedan runt hörnet såg vi denna soffa...

Sit down- från mio. Den var skön, fin färg, passar till de pastelliga färger som jag älskar. Den är modern... vilket jag oftast inte föredrar, vi gillar det gamla. Men det lutar ändå att det blir denna. Jag tror nog att vi kan få det fint, får heltenkelt blanda gammalt med nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0