I köket

En inspirationsbild som jag använde mig utav när jag valde färgen på luckorna till köket. En så kallad amasonblå färg, tycker om den massor, frågan är bara vad man skall ha för tapet...  Med luckornas färg kan man lätt få en känsla av kallhet, därför vill jag ha en varm tapet, eller ja en varm färg i allafall. Har funderat mycket, skulle vilja ha en rosarutig tapet, men vet inte riktigt om den skulle passa. Man kanske bara borde våga ta denna underbara tapet och sätta upp den och vara nöjd.

Visst är färgen underbar :)


Den underbart rosa tapeten från sandberg.

Vi var även till ikea i helgen som var och köpte diskho och en kran som skall vara i köket vi valde dessa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0