Måla taket

Nu har jag tänkt att jag ska ta tag i vardagsrumstaket. Alla möblerna är nu mera inne i matsalen, så hela vardagsrummet står nu tomt. Just nu är det råspont i taket, innan var det vitmålad takpapp som det var sprickor i. Det har varit lite jobbigt faktiskt att få ner all papp då den har varit uppspikad, men nu är den borta. Jag har täckt nästan hela golvet med papp, men såklart så tog pappen slut. Så måste inhandla nytt.
Annars så står den vita färgen och väntar på mig... tror att det kan bli ganska fint faktiskt, att måla råsponten som den är i vitt, ser lite mer ruffigt ut då :)
Lägger lite senare in före och efter bilder, så ni får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0